Zašto smo opsjednuti lopatanjem?

Developer Cyberwave i izdavač rokaplay Bou-tique objavili su da je njihova igra „A Game About Digging A Hole“ dosegla 250,000 prodanih primjeraka sedam dana nakon objave 7.2., što nije malen rezultat za nešto što su sami nazvali sporednim projektom na kojemu je radio jedan zaposlenik Cyberwavea.
Njihov uspjeh neće vas pretjerano iznenaditi ako pratite content kreatore na Twitchu i sličnim platformama. Studio tvrdi da su prikupili preko 5 milijuna pregleda na TikToku, 2.2 milijuna pregleda na YouTube Shorts-ima te 14.5 milijuna pregleda na Instagram Reels-ima. U trenutku pisanja igra ima preko 7,500 ocjena na Steamu, s „Very positive“ ratingom.
Pozitivne recenzije ističu jednostavnost te manjak pretvaranja da je nešto što nije. Ako niste upoznati s „A Game About Digging A Hole“, radi se o naslovu koji trenutačno najbolje opisuje sam sebe. Radi se o, stvarno, igri o kopanju rupe.
S druge strane, jednostavnost se pokazuje kao „dvosjekli mač“ jer većina negativnih kritika kao zamjerku ističe upravo to. Pitanje je postavljenih očekivanja igre ovakvog naslova i cijene.
Dok kopate, skupljate resurse iz podzemlja i koristeći novac koji dobijete prodajući ih kupujete dodatke svojoj opremi. Postoji i priča koju treba otkriti, koja se vrti oko „misteriozne tajne“ koju otkrivate kopanjem dublje (pun intended).
„A Game About Digging A Hole“ trenutno je dostupna za PC putem Steam-a po cijeni od 4.99€, a u budućnosti se planira i verzija za konzole.